9 Aralık 2018 Pazar

Merhaba!

Tam ''Merhaba!'' diyecekken bilgisayarımın şarjı bitti. :D Umarım bu kötü bir şeye işaret değildir. Neyse,

Merhaba! :)

Aslında yıllar yıllar önce blog yazıyordum, tabi o zamanlar liseliydim. Şu an üniversite son sınıftayım ve blog dünyasına tekrar geldim. Hep istiyordum tekrar dönmeyi ama hayatımın çok sıradan olmasından dolayı insanlar neden okusun benim sıkıcı hayatımı düşüncesi engelledi blog açmamı. Ama tekrar buradayım. 

Okuduğum blogların bir çoğu artık yok. Bu beni biraz üzse de yeni bloglar keşfedeceğim için heyecanlanıyorum. 

Umarım düzenli olarak yazarım buraya. Düzenli olarak yazacağım hedefiyle başlıyorum, inşallah devam ederim. Blogun tasarımı ile ilgileneceğim en kısa zamanda. 

Yalnız yaklaşık 5 dakikadır ''nasıl bitireceğim ya ben bu yazıyı?'' diye düşünüyorum :D Neyse zamanla üzerimden atarım herhalde bu acemiliği. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere! :)

6 yorum:

  1. Merhaba!
    O zaman blog dünyasına tekrar hoşgeldin :) Ben de 2015te şuan tam hatırlamıyorum ama uzun bir süre ara verdikten sonra dönmüştüm. Ne yazacağım ya da okunur mu diye de düşünme ya, yaz gitsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum! =)
      Aynen o tip endişelerim kalmadı ne yazacağım, okunur mu vs. Geldiği gibi yazacağım artık =)

      Sil
  2. Merhaba.! Hos geldin his düsünme de yaz hemen ben okurum seve seve :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heey! yorumun beni çok mutlu etti. =) Bol bol yazacağım inşallah. Anlatacak çok şey var =)

      Sil
  3. Hoşgeldin :))

    Blog biraz da kendi kendine konuşma ortamı gibi, sen kendi kendine konuşurken birileri seni duyuyor ve kimi zaman yorum, kimi zaman takipçi, kimi zaman da sessiz dinleyenin oluyorlar. Ama tabii yine de dinleyenin bol olsun temennimi bırakayım buraya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk! =)

      Bu ne güzel bir temenni! Teşekkür ederim. :)

      Sil

Alelade Bir Yazı.

Selam! İnanılmaz yoğun günler geçiriyorum. Sanırım son sınıf olmanın getirdiği bir yoğunluk bu. Sınavlar, ödevler, sunumlar ve ah tabi b...